Sparren

Hanneke, kun je even met me meekijken en -denken? Een regelmatig gestelde vraag vanuit mijn omgeving. Ik spar heel wat uurtjes met dees en gene mee. Voor beide kanten energie-gevend. Een vastloper vanuit een andere bril, hoek bekijken en dat kan zomaar stromingen aan mogelijkheden en ruimte opleveren. Dingen versimpelen, gewoon omdat het kan.

Mocht je ook es een “lampje”, een meevaarder nodig hebben. Bij deze.